تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر : 1088

مدیرکل محیط زیست اردبیل:

بی سیم دیجیتال و تجهیزات نوین در محیط بانی اردبیل استفاده می شود

بی سیم دیجیتال و تجهیزات نوین در محیط بانی اردبیل استفاده می شود
مدیرکل محیط زیست اردبیل گفت: با استقرار تجهیزات پیشرفته جدید، امید است گام بلندی برای صیانت از محیط زیست اردبیل برداشته شود.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل حسن قاسم پور پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران از بهره برداری سیستم بی سیم دیجیتال در محیط بانی اردبیل خبر داد. اتفاقی که با اعتباری در حدود یک میلیارد و دویست میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

از این به بعد و با برقراری و بهره برداری از سیستم بی سیم دیجیتال ارتباط محیط بانان تلاشگر اردبیلی از این روش انجام می پذیرد.

علاوه بر این دوربین های تصویربرداری پیشرفته، دوربین های مداربسته و هلی شات نیز تهیه شده تا در اختیار محیط بانان قرار گیرد.

با این تمهیدات و استقرار این تجهیزات پیشرفته جدید، امید است گام بلندی برای صیانت از محیط زیست برداشته شود.

مدیرکل محیط زیست استان علاوه بر اعلام خبر بهره برداری از سیستم های بی سیم دیجیتال یادآور شد طرح های احیای آهوی مغان و تکثیر گوزن زرد نیز در حال اجرایی شدن است که جزو طرح های موفق کشوری نیز محسوب می گردند.

همچنین قاسم پور از ثبت شدن شیروان دره سی به عنوان منطقه شکار ممنوع و ارتقای منطقه دربند مشکول کوثر به منطقه حفاظت شده نیز خبر داد. علاوه بر این طرح مدیریت منطقه انزان نیز از دیگر اقدام های مهم سازمان حفاظت محیط زیست در اردبیل عنوان شد.

تنظیم: حامد مصطفائی آگاه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.