تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر : 1937

سرپرست جهاد کشاورزی اردبیل:

شناسایی 11 هکتار از اراضی تغییر کاربری غیرمجاز کشاورزی در اردبیل

شناسایی 11 هکتار از اراضی تغییر کاربری غیرمجاز کشاورزی در اردبیل
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل با این که تعداد این تغییر کاربری های غیر مجاز 248 مورد بود، افزود: سطح زمین های کشاورزی آزاد گشته نیز در این مدت نزدیک به 48 هزار متر مربع است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل سیاوش نیرومند اعلام کرد: در یک سال اخیر به میزان یازده هکتار از زمین های کشاورزی در شهرستان اردبیل که مورد تغییر کاربری غیرمجاز گرفته بودند شناسایی شدند.

وی با این که تعداد این تغییر کاربری های غیر مجاز 248 مورد بود، افزود: سطح زمین های کشاورزی آزاد گشته نیز در این مدت نزدیک به 48 هزار متر مربع است.

نیرومند با تاکید بر این که حفظ کاربری اراضی کشاورزی از وظایف دارای حائز اهمیت وزارت جهاد کشاورزی است، یادآور شد: این سازمان امانتدار زمین های زراعی بوده و بایستی مدافع بهره برداری صحیح و اصولی از این قبیل زمین ها که متعلق به آیندگان است باشیم.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل تاکید کرد: رویکرد و هدف از اجرایی نمودن قوانین مربوط به حفظ کاربری زراعی و باغی صیانت از حقوق مردم و دولت است.

وی اضافه کرد: عموم مردم نیز بایستی در قبال موضوعات کاربری اراضی کشاورزی و بهره برداری صحیح از آن اطلاع یافته و با سازمان جهاد کشاورزی مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل تاکید کرد: همه مالکان زمین های کشاورزی پیش از آن که هر گونه اقدامی برای تغییر کاربری داشته باشند به منظور کسب مجوز قانونی و مشاوره های لازم به مراکز جهاد کشاورزی که در دهستان حوزه خود وجود دارد مراجعه نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.