تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 1509

مدیرعامل مؤسسه بایگان طبیعت نمین خبر داد

اهدای 290 نهال توسط خیّر محیط زیستی در شهرستان نمین

اهدای 290 نهال توسط خیّر محیط زیستی در شهرستان نمین
مدیرعامل مؤسسه بایگان طبیعت نمین گفت: با مشارکت خیّر محیط زیستی و حضور فعالان محیط زیست، دستگاه های اجرایی و اعضای مؤسسه بایگان طبیعت 290 نهال غرس شد.

حدیقه رضایی در گفتگو با پایگاه خبری وجدان سبز از نهال کاری در شهرستان نمین با مشارکت خیّر محیط زیستی و حضور فعالان محیط زیست، دستگاه های اجرایی و اعضای مؤسسه بایگان طبیعت خبر داد.

وی افزود: خیّر محیط زیست، مهندس قدرتی نمین با اهدای 290 نهال به ارزش 16 میلیون تومان به موسسه بایگان طبیعت نمین در کار سبز و ارزشمند غرس نهال ها یاری گر شدند تا در نهایت 250 درخت صنوبر، 30 درخت گیلاس و 10 درخت سیب کاشته شود.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد بایگان طبیعت نمین به برنامه در پیش روی این سازمان مردم نهاد برای کاشت 300 نهال غیرمثمر دیگر بعد از عید نوروز اشاره کرد و یادآور شد: برنامه های درختکاری در سطح فضای سبز، جنگل کاری و غرس نهال در مکان های عمومی مثل مدارس از جمله رویکردهای  مهم سازمان مردم نهاد بایگان طبیعت نمین است.

رضایی تصریح کرد: علاوه بر این اقدام، در سال جاری با مشارکت سازمان مردم نهاد بایگان طبیعت 90 نهال مثمر در فضای شهری و همچنین 200 نهال غیر مثمر در مسیر های عمومی و فضای سبز شهر که تازه احداث شدند، غرس شده است.

پینوشت: حضور خیّران محیط زیستی به عنوان بنیان های مستحکمی برای حفاظت از محیط زیست محسوب می شوند. زمینه های خیر و نیکی تنها محدود به کمک به ایتام و ساخت مدرسه و مسجد نبوده و امیدواریم خیران محترم به مشارکت در این قبیل از کارها نیز که از نیازهای اصلی شهر و کشورمان محسوب می شوند، توجه ویژه ای داشته باشند و فرهنگ خیرات زیست محیطی در کشور رنگ نبازد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.