تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
کد خبر : 1833

دادستان نمین:

سه نفر از عاملین قطع درختان راش در نمین دستگیر شدند

سه نفر از عاملین قطع درختان راش در نمین دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین از دستگیری قطع کنندگان درختان جنگلی در سقزچی نمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وجدان سبز،  حسن شاهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین در مصاحبه ای که با ایرنا داشته اعلام کرد: سه نفر از قطع کنندگان درختان راش در روستای سقزچی دستگیر شدند. این افراد اقدام به قطع دویست اصله راش در جنگل سقزچی نمین کرده بودند.

وی با تاکید نمودن بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی، تصریح کرد: با تخریب گران جنگل و هر گونه تجاوز به محیط زیست و حریم منابع طبیعی برخورد قانونی شده و مماشاتی در این راستا برای صیانت از منابع طبیعی نخواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین یادآور شد: عموم مردم به محض مشاهده قطع درختان جنگلی مراتب را به دادستانی یا اداره کل منابع طبیعی یا شماره تلفن پلیس 110 اعلام گزارش نمایند.

پیش تر از این دادستان نمین به موضوع قطع درختان جنگل های سوها و منطقه فندقلو نیز ورود کرده بود تا با ورود دادستانی و افزایش نظارت ها با مشارکت جنگل بانی و نیروهای منابع طبیعی، افزایش حفاظت ها از منطقه برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده قطع درختان را شاهد شویم و امیدواریم همچنان چنین نظارت هایی با تمام قدرت و انرژی برای امانت داری ما و انتقال این میراث طبیعی به آیندگان ادامه یابد و اجازه چپاول جنگل به هیچ احدی داده نشود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.