تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر : 1652

عدم درختکاری و فضای سبز در ورودی شهر اردبیل از جاده سرچم

عدم درختکاری و فضای سبز در ورودی شهر اردبیل از جاده سرچم
نهال کاری و توجه به فضای سبز در ورودی شهر اردبیل از مسیر خلخال و جاده سرچم در سالیان اخیر مورد غفلت واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری وجدان سبز، در همه سال های اخیر نهال کاری و توجه به فضای سبز در ورودی شهر اردبیل از مسیر خلخال و جاده سرچم و کمک به طراوت و سبزینگی این منطقه مورد غفلت مسئولان واقع شده است.

موضوعی که از دید مسافران و شهروندان نیز پنهان نمانده و توجه مسئولان به این موضوع مهم و نهال کاری گسترده منطقه را یادآور می شود.

در زیر پیام یکی از مسافران نوروزی به کانال تلگرامی “اردبیل آذ” که در شبکه های اجتماعی نیز در حال وایرال است و همچنین ویدیویی از شرایط نامناسب جاده سرچم که در این کانال تلگرامی قرار داده شده بود را ببینیم و بخوانیم.

بعد از یک دهه، مسافرتی به اردبیل داشتم، در ورودی شهر از سمت جاده سرچم به جز نخاله های ساختمانی هیچ گونه فضای سبز و درختکاری دیده نمی شد.

همچنین شهرکهایی که در قسمت جنوبی شهر ساخته شده و ازسه راهی کوراییم دیده می شود فاقد زیبایی بصری است، اکثر برج های تهران و تبریز در ارتفاعات احداث شده لازم هست در جهت زیبایی اردبیل که در دید مسافران هست احداث این گونه برج ها در برنامه قرار گیرد. میدان شهید جدی هم محل تلاقی چندین خیابان و حادثه خیز هست از شهرداری اردبیل تقاضا داریم به مهم‌ترین ورودی شهر که در معرض دید مسافران هست توجه بیشتری داشته باشند.

جانی نگیریم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.