تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 1784

در اقدامی قابل تقدیر صورت گرفت؛

ادامه گشت در پرنده فروشی های کرج و دستگیری فروشنده سنجاب و کبک

ادامه گشت در پرنده فروشی های کرج و دستگیری فروشنده سنجاب و کبک
در ادامه گشت و پایش پرنده فروشی های کرج، دستگیری متخلف فروشنده سنجاب و کبک و معرفی به مراجع قضایی انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وجدان سبز، در ادامه گشت و پایش پرنده فروشی هایی که در سطح شهرستان کرج و استان البرز دنبال می شود، خوشبختانه یگان حفاظت محیط زیست این استان موفق به کشف و ضبط فروشنده غیرمجازی که کبک و سنجاب و طوطی غیزمجاز نگهداری و فروش می کرد، شد.

وحید اصغری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست البرز با بیان این مطلب اعلام کرد: در ادامه گشت زنی و پایش انجام یافته از پرنده فروشی های شهر یک عدد سنجاب به همراه 7 کبک و دو طوطی کشف شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست البرز یادآور شد: مقابله با فروش گونه های ارزشمند و همچنین رسیدگی به پرونده قاچاق در سال جاری با جدیت در دستور کار سازمان محیط زیست بوده و برابر قانون با هر گونه تخلف و قاچاق و فروش گونه های حیات وحش برخورد خواهد شد.

پینوشت: امیدواریم گشت و نظارت از پرنده فروشی و مکان های فروش گونه های جانوری همچنان با دقت و نظارت بالا انجام شده و متخلفانی که نان خود را در خون فرو برده و به هر قیمتی حتی به قیمت در اسارت کردن حیوانات آزاد در طبیعت به دنبال رسیدن به سود هستند، به سخت ترین شکل ممکن نقره داغ شوند و همانگونه که با بی رحمی نعمت آزادی حیوانات را می گیرند، آنها نیز با قاطعیت قانون گذاران، مواجه شوند.

هر چند نفرین این حیوانات زبان بسته نیز دامن نگهدارنده و فروشنده آنها را خواهد گرفت اما برخورد سخت قانونی و ادامه چنین اقداماتی را نیازمند و خواستاریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.